درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 218273 | 13 خرداد 1402 ساعت 20:00

عکس | اقدام زیبای یحیی گل‌محمدی پس از قهرمانی پرسپولیس

ایسنا نوشت: سرمربی پرسپولیس پس از قهرمانی در جام حذفی به آسایشگاه کهریزک رفت و با جمعی از معلولان دیدار کرد.
عکس | اقدام زیبای یحیی گل‌محمدی پس از قهرمانی پرسپولیس


یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس امروز(شنبه) در اقدامی انسان‌دوستانه به آسایشگاه کهریزک واقع در محمدشهر کرج رفت و با معلولان این آسایشگاه دیدار کرد.

گل‌محمدی در این دیدار جام قهرمانی لیگ بیست و دوم را به همراه خود آورد و به صورت ویژه به دیدار مصطفی، هوادار پرسپولیسی حاضر در این آسایشگاه رفت و با او دقایقی صحبت کرد.

مصطفی که از هوادران دو آتشه پرسپولیس است اتاق خود را با پرچم‌ها و عکس‌های نوستالژیک پرسپولیس تزیین کرده است.

سرمربی پرسپولیس پس از دیدار با مصطفی، عیادتی هم از سایر هواداران فوتبالی این آسایشگاه کرد.

258 258

منبع: khabaronline-1773635



عکس خوانده نمی‌شود